Реклама

Мартин Петров напуска Манчестър Сити


Българският национал Мартин Петров призна, че е готов да напусне Манчестър Сити. Английският клуб направи редица трансфери това лято, което намалява шансовете на бързоногото крило за титулярно място в тима на Марк Хюз.

"Гражданите" вече пратиха съотборника на Петров в националния ни тим Валери Божинов под наем в Парма.

"Никой футболист не е доволен да стои на резервната скамейка. Може би тези дни ще проведа разговор с ръководството, тъй като на мен няма да се разчита този сезон, поне на този етап, като гледам, и разбира се, за мен ще е по-добре да ме пуснат да играя някъде. Има някои неща, надявам се до една-две седмици да се случат и ако това стане ще напусна клуба, но засега съм концентриран, върша си работата и изчаквам", заяви Мартин.

"Няма конкретни оферти към мен. Има запитвания, интерес, ще видим. Не мога да кажа конкретно име", сподели още Петров, след което добави, по-скоро шеговито, че го искат отбори от България, Сърбия и Македония.

Actualno.com